BUCA AVUKAT İLHAN EGE ANAOKULU 2013-2014 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI OKUL ÖNCESİ PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK HİZMETLERİ PLANI
BUCA AVUKAT İLHAN EGE ANAOKULU
2013-2014 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI
OKUL ÖNCESİ PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK HİZMETLERİ
PLANI
EYLÜL AYI
HAFTA
|
GRUP REHBERLİĞİ
|
BİREYSEL PLANLAMA
|
MÜDAHALE HİZMETLERİ
Çocuk-Aile-Öğretmen
|
PROGRAM GELİŞTİRME, ARAŞTIRMA, MÜŞAVİRLİK VE
PROFESYONEL GELİŞİM
|
DİĞER
|
|||
SINIF
|
OKUL
|
|||||||
|
Yaş Grupları (Aylar)
|
Yeterlilik Alanı
|
PDR Kazanım Numarası
|
Rehberlik ve Psikolojik Danışma Hizmetlerinin ve
okulun tanıtımı
- İlköğretim haftası oryantasyon çalışmalarının
yürütülmesi
|
- Okul öncesinde rehberlik
hizmetlerinde kullanılacak tanıma formlarının hazırlanması
- Aile eğitimi ihtiyaç
belirleme formunun uygulanması
- Okul öncesi eğitimde
rehberlik programı ihtiyaç analizi formunun uygulanması (anne-baba ve
öğretmen formu)
- Eylül ayında yapılan
rehberlik hizmetlerinin değerlendirilmesi ve raporlaştırılması
|
-Özel durumu olan öğrencilerin gerekli kurum ve
kuruluşlara yönlendirilmesi
-Herhangi bir konuda sorun yaşayan veya sorun
yaşanması muhtemel çocukların ailelerine yönelik bireysel ve grup rehberliği
-Okul korkusu yaşayan çocuklara yönelik müdahale
hizmetlerinin yapılması
|
- Okul Öncesi Psikolojik
Danışma Ve Rehberlik Hizmetleri Yürütme Komisyonunun oluşturulması
- Okul Öncesi Psikolojik
Danışma Ve Rehberlik Hizmetleri çerçeve planına göre okul planının
hazırlanması
- Okula uyum ve okul fobisi
ile ilgili veli semineri düzenlenmesi
|
- Okula uyum ve okul fobisi ile ilgili rehberlik
panosu oluşturulması
- Ayrılık kaygısı, okula uyumu kolaylaştırma, yemek
ve beslenme alışkanlıkları ile ilgili veli bültenlerinin hazırlanması ve
dağıtılması
|
1. HAFTA
|
-
|
-
|
-
|
|||||
2. HAFTA
|
-
|
-
|
-
|
|||||
3. HAFTA
|
48-66 ay
|
Kendini kabul
|
Kazanım 24: Kendini tanıtan özellikleri söyler.
|
|||||
4. HAFTA
|
48-66 ay
|
Okula ve Çevreye Uyum
|
Kazanım 4: Öğretmeni Dışındaki Okul Çalışanlarını
Tanır.
|
EKİM AYI
HAFTA
|
GRUP REHBERLİĞİ
|
BİREYSEL PLANLAMA
|
MÜDAHALE HİZMETLERİ
Çocuk-Aile-Öğretmen
|
PROGRAM GELİŞTİRME, ARAŞTIRMA, MÜŞAVİRLİK VE
PROFESYONEL GELİŞİM
|
DİĞER
|
|||
SINIF
|
OKUL
|
|||||||
|
Yaş Grupları (Aylar)
|
Yeterlilik Alanı
|
PDR Kazanım Numarası
|
- Snellen
Göz Testi
-Öğrencilerin bilişsel, sosyal, duygusal, dil, motor
ve öz bakım gelişimlerinin takibinin yapılması ve gerekli önlemlerin
alınması
|
-Okul öncesinde rehberlik hizmetlerinde kullanılacak
tanıma ve ihtiyaç analizi formlarının uygulanması ve değerlendirilmesi
- Gerekli durumlarda veli ve öğrencilerle bireysel
görüşmelerin yapılması.
- Ekim ayında yapılan rehberlik hizmetlerinin
değerlendirilmesi ve raporlaştırılması
|
-Herhangi bir konuda sorun
yaşayan veya sorun yaşanması muhtemel çocukların ailelerine yönelik bireysel
ve grup rehberliği
-Özel durumu olan
öğrencilerin gerekli kurum ve kuruluşlara yönlendirilmesi
- Okul ortamında
öğrencilere gözlem yapılması
- Aile ziyaretlerinin
düzenlenmesi
|
- Velilere 48-66 ay
çocuklarının gelişim dönemi özellikleri ile ilgili seminer verilmesi
|
- 48-66 ay çocuklarının gelişim dönemi özellikleri
ile ilgili pano hazırlanması
- Tuvalet eğitimi, başkalarının eşyalarını izinsiz
alma ve okul kuraları ile ilgili veli bültenlerinin hazırlanması ve
dağıtılması
|
1. HAFTA
|
48-66 ay
|
Kişiler Arası İlişkiler
|
Kazanım No: 40
Akranları ile Oyun Oynamanın Önemini Açıklar.
|
|||||
2. HAFTA
|
48-66 ay
|
Okula ve Çevreye uyum
|
Kazanım No: 3
Okula geliş gidiş yolunda gördüklerini söyler
|
|||||
3. HAFTA
|
KURBAN BAYRAMI TATİLİ
|
|||||||
4. HAFTA
|
48-66 ay
|
Kendini kabul
|
Kazanım No: 27
Temel duyguların dışındaki duyguların neler olduğunu
söyler
|
|||||
5. HAFTA
|
48-66 ay
|
Okula ve Çevreye uyum
|
Kazanım No: 6
Sınıfın bir üyesi olduğunu söyler
|
KASIM AYI
HAFTA
|
GRUP REHBERLİĞİ
|
BİREYSEL PLANLAMA
|
MÜDAHALE HİZMETLERİ
Çocuk-Aile-Öğretmen
|
PROGRAM GELİŞTİRME, ARAŞTIRMA, MÜŞAVİRLİK VE
PROFESYONEL GELİŞİM
|
DİĞER
|
|||
SINIF
|
OKUL
|
|||||||
|
Yaş Grupları (Aylar)
|
Yeterlilik Alanı
|
PDR Kazanım Numarası
|
-Öğrencilerin bilişsel, sosyal, duygusal, dil, motor
ve öz bakım gelişimlerinin takibinin yapılması ve gerekli önlemlerin
alınması
|
- Gerekli durumlarda veli ve öğrencilerle bireysel
görüşmelerin yapılması.
- Kasım ayında yapılan rehberlik hizmetlerinin
değerlendirilmesi ve raporlaştırılması
|
- Herhangi bir konuda sorun
yaşayan veya sorun yaşanması muhtemel çocukların ailelerine yönelik bireysel
ve grup rehberliği
-Özel durumu olan
öğrencilerin gerekli kurum ve kuruluşlara yönlendirilmesi
- Okul ortamında
öğrencilere gözlem yapılması
- Aile ziyaretlerinin
düzenlenmesi
|
- Anne baba tutumları ve
Tv-İnternetin aile yaşantısına ve çocuğun gelişimine etkisi ile ilgili
velilere seminer verilmesi
|
- Anne baba tutumları ile ilgili rehberlik panosu oluşturulması
- Kardeş kıskançlığı, günü
verimli planlama (tv-bilgisayar sınır koyma) ve çocukluk çağı korkuları ile
ilgili veli bültenlerinin hazırlanması ve dağıtılması
|
1. HAFTA
|
48-66 ay
|
Eğitsel gelişim
|
Kazanım No: 13
Öğretmenin sözel/görsel yönergelerine uyar
|
|||||
2. HAFTA
|
48-66 ay
|
Eğitsel gelişim
|
Kazanım No: 23
İş yaparken dikkat toplamanın önemini söyler
|
|||||
3. HAFTA
|
48-66 ay
|
Kişiler arası ilişkiler
|
Kazanım No: 34
Paylaşmanın önemini açıklar
|
|||||
4. HAFTA
|
48-66 ay
|
Kişiler arası ilişkiler
|
Kazanım No: 49
İsteklerini uygun yolla ifade etmenin önemini söyler
|
ARALIK AYI
HAFTA
|
GRUP REHBERLİĞİ
|
BİREYSEL PLANLAMA
|
MÜDAHALE HİZMETLERİ
Çocuk-Aile-Öğretmen
|
PROGRAM GELİŞTİRME, ARAŞTIRMA, MÜŞAVİRLİK VE
PROFESYONEL GELİŞİM
|
DİĞER
|
|||
SINIF
|
OKUL
|
|||||||
|
Yaş Grupları (Aylar)
|
Yeterlilik Alanı
|
PDR Kazanım Numarası
|
-Öğrencilerin bilişsel, sosyal, duygusal, dil, motor
ve öz bakım gelişimlerinin takibinin yapılması ve gerekli önlemlerin
alınması
|
- Gerekli durumlarda veli ve öğrencilerle bireysel
görüşmelerin yapılması.
- Aralık ayında yapılan rehberlik hizmetlerinin
değerlendirilmesi ve raporlaştırılması
|
- Herhangi bir konuda sorun
yaşayan veya sorun yaşanması muhtemel çocukların ailelerine yönelik bireysel
ve grup rehberliği
-Özel durumu olan öğrencilerin
gerekli kurum ve kuruluşlara yönlendirilmesi
- Okul ortamında
öğrencilere gözlem yapılması
- Aile ziyaretlerinin
düzenlenmesi
|
- Çocuklarda görülen uyum ve davranış
bozukluklarıyla ilgili velilere seminer verilmesi. (Saldırganlık, Yalan, Küfür,
Tikler, İnatçılık, yeme problemleri)
|
- Çocuklarda görülen uyum ve davranış
bozukluklarıyla ilgili rehberlik panosu oluşturulması (Saldırganlık, Yalan,
Küfür, Tikler, İnatçılık)
- Söz dinlememe ve inatçılık, Öfke ve saldırganlık,
yalan söyleme, tv ve internet bağımlılığı konularında veli bültenleri
hazırlanması ve dağıtılması
|
1. HAFTA
|
48-66 ay
|
Kişiler arası ilişkiler
|
Kazanım no : 35
Başkalarına yardım etmenin önemini açıklar
|
|||||
2. HAFTA
|
48-66 ay
|
Aile ve toplum
|
Kazanım no: 57
Hak ve sorumluluklarının farkında olur
|
|||||
3. HAFTA
|
48-66 ay
|
Güvenli ve sağlıklı hayat
|
Kazanım no: 66
Sağlıklı olmak için yapılması gerekenleri açıklar
|
|||||
4. HAFTA
|
48-66 ay
|
Güvenli ve sağlıklı hayat
|
Kazanım no: 67 Sağlıklı ve dengeli beslenmenin
önemini açıklar
|
OCAK AYI
HAFTA
|
GRUP REHBERLİĞİ
|
BİREYSEL PLANLAMA
|
MÜDAHALE HİZMETLERİ
Çocuk-Aile-Öğretmen
|
PROGRAM GELİŞTİRME, ARAŞTIRMA, MÜŞAVİRLİK VE
PROFESYONEL GELİŞİM
|
DİĞER
|
|||
SINIF
|
OKUL
|
|||||||
|
Yaş Grupları (Aylar)
|
Yeterlilik Alanı
|
PDR Kazanım Numarası
|
-Öğrencilerin bilişsel, sosyal, duygusal, dil, motor
ve öz bakım gelişimlerinin takibinin yapılması ve gerekli önlemlerin
alınması
|
- Gerekli durumlarda veli ve öğrencilerle bireysel
görüşmelerin yapılması.
- Ocak ayında yapılan rehberlik hizmetlerinin
değerlendirilmesi ve raporlaştırılması
|
- Herhangi bir konuda sorun
yaşayan veya sorun yaşanması muhtemel çocukların ailelerine yönelik bireysel
ve grup rehberliği
-Özel durumu olan
öğrencilerin gerekli kurum ve kuruluşlara yönlendirilmesi
- Okul ortamında
öğrencilere gözlem yapılması
- Aile ziyaretlerinin
düzenlenmesi
|
-
Çocuklarda
görülen uyum ve davranış bozukluklarıyla ilgili velilere seminer verilmesi.
(Dışkı kaçırma, alt ıslatma, tırnak yeme, parmak emme, kekemelik, Dikkat
eksikliği ve hiperaktivite)
|
Çocuklarda
görülen uyum ve davranış bozukluklarıyla ilgili pano hazırlanması. (Dışkı
kaçırma, alt ıslatma, tırnak yeme, parmak emme, kekemelik, Dikkat eksikliği
ve hiperaktivite)
Çekingenlik- İçe dönüklük, akran kabulü, sömestr
tatilini verimli geçirme konularında veli bültenleri hazırlanması ve
dağıtılması
|
1. HAFTA
|
48-66 ay
|
Güvenli ve sağlıklı hayat
|
Kazanım no: 70
Acil durumlarda nerelerden ve kimlerden yardım
alınabileceğini ifade eder
|
|||||
2. HAFTA
|
48-66 ay
|
Güvenli ve sağlıklı hayat
|
Kazanım no: 69
Günlük yaşamda tehlike oluşturabilecek durumları
açıklar
|
|||||
3. HAFTA
|
48-66 ay
|
Eğitsel gelişim
|
Kazanım no: 21
Günlük yaşamda kendisine ait işleri yapar
|
|||||
4. HAFTA
|
48-66 ay
|
Kendini kabul
|
Kazanım no: 25
Kendinde gördüğü olumlu özelliklerini söyler
|
ŞUBAT AYI
HAFTA
|
GRUP REHBERLİĞİ
|
BİREYSEL PLANLAMA
|
MÜDAHALE HİZMETLERİ
Çocuk-Aile-Öğretmen
|
PROGRAM GELİŞTİRME, ARAŞTIRMA, MÜŞAVİRLİK VE
PROFESYONEL GELİŞİM
|
DİĞER
|
|||
SINIF
|
OKUL
|
|||||||
|
Yaş Grupları (Aylar)
|
Yeterlilik Alanı
|
PDR Kazanım Numarası
|
-Öğrencilerin bilişsel, sosyal, duygusal, dil, motor
ve öz bakım gelişimlerinin takibinin yapılması ve gerekli önlemlerin
alınması
|
- Gerekli durumlarda veli ve öğrencilerle bireysel
görüşmelerin yapılması.
- Şubat ayında yapılan rehberlik hizmetlerinin
değerlendirilmesi ve raporlaştırılması
|
- Herhangi bir konuda sorun
yaşayan veya sorun yaşanması muhtemel çocukların ailelerine yönelik bireysel
ve grup rehberliği
-Özel durumu olan
öğrencilerin gerekli kurum ve kuruluşlara yönlendirilmesi
- Okul ortamında
öğrencilere gözlem yapılması
- Aile ziyaretlerinin
düzenlenmesi
|
“Çocuğa Kural ve Sınır Koyma” ve “Aile içi İletişim
Becerileri” konularında velilere seminer verilmesi.
|
“Çocuğa Kural ve Sınır Koyma” ve “Aile içi İletişim
Becerileri” ile ilgili rehberlik panosu hazırlanması
Cinsel davranışlar, Çocuklara kural ve sınır koyma
konularında veli bültenleri hazırlanması ve dağıtılması
|
1. HAFTA
|
48-66 ay
|
Kendini Kabul
|
Kazanım no: 30
Evdeki basit işlerde sorumluluk alır.
|
|||||
2. HAFTA
|
48-66 ay
|
Aile ve Toplum
|
Kazanım no: 63
Yakın akrabaların kimler olduğunu söyler
|
|||||
3. HAFTA
|
48-66 ay
|
Mesleki Gelişim
|
Kazanım no:72
Sevdiği etkinlikleri söyler
|
MART AYI
HAFTA
|
GRUP REHBERLİĞİ
|
BİREYSEL PLANLAMA
|
MÜDAHALE HİZMETLERİ
Çocuk-Aile-Öğretmen
|
PROGRAM GELİŞTİRME, ARAŞTIRMA, MÜŞAVİRLİK VE
PROFESYONEL GELİŞİM
|
DİĞER
|
|||
SINIF
|
OKUL
|
|||||||
|
Yaş Grupları (Aylar)
|
Yeterlilik Alanı
|
PDR Kazanım Numarası
|
-Öğrencilerin bilişsel, sosyal, duygusal, dil, motor
ve öz bakım gelişimlerinin takibinin yapılması ve gerekli önlemlerin
alınması
|
- Gerekli durumlarda veli ve öğrencilerle bireysel
görüşmelerin yapılması.
- Mart ayında yapılan rehberlik hizmetlerinin
değerlendirilmesi ve raporlaştırılması
|
- Herhangi bir konuda sorun
yaşayan veya sorun yaşanması muhtemel çocukların ailelerine yönelik bireysel
ve grup rehberliği
-Özel durumu olan
öğrencilerin gerekli kurum ve kuruluşlara yönlendirilmesi
- Okul ortamında
öğrencilere gözlem yapılması
- Aile ziyaretlerinin
düzenlenmesi
|
Okul öncesinde cinsel
kimlik gelişimi ve cinsel eğitim (çocukların sordukları sorulara nasıl cevap
verileceği) konularında veli semineri düzenlenmesi.
|
Okul öncesinde cinsel kimlik gelişimi ve cinsel
eğitim ile ilgili rehberlik panosu hazırlanması
Zor durumlarla başa çıkabilme becerileri ve aile
direncini arttırma (ölüm, kayıplar,
hastalık, işsizlik, taşınma, göç, sünnet, boşanma, yeni kardeş) konularında
veli bültenleri hazırlanması ve dağıtılması
|
1. HAFTA
|
48-66 ay
|
Kendini Kabul
|
Kazanım no: 27
Bir olay ya da durumla ilgili duygularını açıklar
|
|||||
2. HAFTA
|
48-66 ay
|
Kişiler
Arası İlişkiler
|
*Kazanım
no:42
Her
bireyin özel alanı olduğunu söyler
|
|||||
3. HAFTA
|
48-66 ay
|
Kişiler
Arası İlişkiler
|
*Kazanım
no:43
Bireylerin
özel alanlarına saygı duyulması gerektiğini fark eder
|
|||||
4. HAFTA
|
48-66 ay
|
Kişiler arası ilişkiler
|
Kazanım no: 45
Kendisini Üzen Durumları Başkası ile Paylaşmanın
Önemini Fark Eder.
|
NİSAN AYI
HAFTA
|
GRUP REHBERLİĞİ
|
BİREYSEL PLANLAMA
|
MÜDAHALE HİZMETLERİ
Çocuk-Aile-Öğretmen
|
PROGRAM GELİŞTİRME, ARAŞTIRMA, MÜŞAVİRLİK VE
PROFESYONEL GELİŞİM
|
DİĞER
|
|||
SINIF
|
OKUL
|
|||||||
|
Yaş Grupları (Aylar)
|
Yeterlilik Alanı
|
PDR Kazanım Numarası
|
-Öğrencilerin bilişsel, sosyal, duygusal, dil, motor
ve öz bakım gelişimlerinin takibinin yapılması ve gerekli önlemlerin
alınması
|
- Gerekli durumlarda veli ve öğrencilerle bireysel
görüşmelerin yapılması.
- Nisan ayında yapılan rehberlik hizmetlerinin
değerlendirilmesi ve raporlaştırılması
|
- Herhangi bir konuda sorun
yaşayan veya sorun yaşanması muhtemel çocukların ailelerine yönelik bireysel
ve grup rehberliği
-Özel durumu olan
öğrencilerin gerekli kurum ve kuruluşlara yönlendirilmesi
- Okul ortamında
öğrencilere gözlem yapılması
- Aile ziyaretlerinin
düzenlenmesi
|
Kişilik gelişimi ve olumlu davranış kazandırma ile
ilgili velilere seminer verilmesi
|
Kişilik gelişimi ve olumlu davranış kazandırma ile
ilgili rehberlik panosu oluşturulması
Oyun, yaratıcılık ve çoklu zeka ile ilgili veli
bültenleri hazırlanması ve dağıtılması
|
1. HAFTA
|
48-66 ay
|
Kişiler
Arası İlişkiler
|
*Kazanım
no: 44
Gerektiğinde
Hayır Der
|
|||||
2. HAFTA
|
48-66 ay
|
Kişiler Arası İlişkiler
|
Kazanım no: 47
Olaylar Karşısında Başkalarının Ne Hissettiğini
Açıklar
|
|||||
3. HAFTA
|
48-66 ay
|
Kişiler
Arası İlişkiler
|
*Kazanım
no: 46
Zorbalıkla
Karşılaştığında Yapılması Gerekenleri Söyler
|
|||||
4. HAFTA
|
48-66 ay
|
Mesleki Gelişim
|
Kazanım no: 76 Ebeveynlerinin Mesleklerini Basit
Düzeyde Tanır
|
|||||
5. HAFTA
|
48-66 ay
|
Kişiler Arası İlişkiler
|
Kazanım no: 53
İşbirliği yapmanın önemini açıklar
|
MAYIS AYI
HAFTA
|
GRUP REHBERLİĞİ
|
BİREYSEL PLANLAMA
|
MÜDAHALE HİZMETLERİ
Çocuk-Aile-Öğretmen
|
PROGRAM GELİŞTİRME, ARAŞTIRMA, MÜŞAVİRLİK VE
PROFESYONEL GELİŞİM
|
DİĞER
|
|||
SINIF
|
OKUL
|
|||||||
|
Yaş Grupları (Aylar)
|
Yeterlilik Alanı
|
PDR Kazanım Numarası
|
-Öğrencilerin bilişsel, sosyal, duygusal, dil, motor
ve öz bakım gelişimlerinin takibinin yapılması ve gerekli önlemlerin
alınması
|
- Gerekli durumlarda veli ve öğrencilerle bireysel
görüşmelerin yapılması.
- Mayıs ayında yapılan rehberlik hizmetlerinin
değerlendirilmesi ve raporlaştırılması
|
- Herhangi bir konuda sorun
yaşayan veya sorun yaşanması muhtemel çocukların ailelerine yönelik bireysel
ve grup rehberliği
-Özel durumu olan
öğrencilerin gerekli kurum ve kuruluşlara yönlendirilmesi
- Okul ortamında
öğrencilere gözlem yapılması
- Portfolyo çalışmalarının gözlemlenmesi
|
“Çocuğum ilkokula hazır mı?” konulu veli semineri
düzenlenmesi
|
Ailelerin çocuklarının portfolyo çalışmalarını
değerlendirirken dikkat etmeleri gereken hususlar ile ilgili veli bültenleri
hazırlanması ve dağıtılması
|
1. HAFTA
|
48-66 ay
|
Mesleki Gelişim
|
Kazanım no: 78
Yaşadığı Çevredeki Mesleklerin Adını Söyler
|
|||||
2. HAFTA
|
48-66 ay
|
Mesleki Gelişim
|
Kazanım no: 79
Yetişkinlerin neden meslek sahibi olmaları
gerektiğini açıklar
|
|||||
3. HAFTA
|
48-66 ay
|
Mesleki Gelişim
|
Kazanım no: 83 Bütün mesleklerin Gerekli ve Önemli
Olduğunu Fark eder.
|
|||||
4. HAFTA
|
48-66 ay
|
Mesleki Gelişim
|
Kazanım no: 80 Büyüyünce Ne Olmak İstediğiyle İlgili
Hayallerini Söyler
|
HAZİRAN AYI
HAFTA
|
GRUP REHBERLİĞİ
|
BİREYSEL PLANLAMA
|
MÜDAHALE HİZMETLERİ
Çocuk-Aile-Öğretmen
|
PROGRAM GELİŞTİRME, ARAŞTIRMA, MÜŞAVİRLİK VE
PROFESYONEL GELİŞİM
|
DİĞER
|
|||
SINIF
|
OKUL
|
|||||||
|
Yaş Grupları (Aylar)
|
Yeterlilik Alanı
|
PDR Kazanım Numarası
|
-Öğrencilerin bilişsel, sosyal, duygusal, dil, motor
ve öz bakım gelişimlerinin takibinin yapılması ve gerekli önlemlerin
alınması
|
- Gerekli durumlarda veli ve öğrencilerle bireysel
görüşmelerin yapılması.
- Yıl içerisinde yapılan rehberlik hizmetlerinin
değerlendirilmesi ve raporlaştırılması. Raporun RAM’a gönderilmesi
|
- Portfolyo çalışmalarının
gözlemlenmesi
- Herhangi bir konuda sorun
yaşayan veya sorun yaşanması muhtemel çocukların ailelerine yönelik bireysel
ve grup rehberliği
-Özel durumu olan
öğrencilerin gerekli kurum ve kuruluşlara yönlendirilmesi
|
Yaz tatili
sürecinde çocuğun gelişimi ve okula uyumu için yapılabilecek etkinlikler
|
Çocuğun gelişimi açısından yaz tatilini etkili
değerlendirmek için öneriler konusunda veli bültenleri hazırlanması ve
dağıtılması
|
1. HAFTA
|
48-66 ay
|
Kişiler Arası İlişkiler
|
Kazanım no: 39
Başkalarının Başarılarını Tebrik Eder
|
|||||
2. HAFTA
|
48-66 ay
|
Eğitsel Gelişim
|
Kazanım no: 22 İlkokula İlişkin Duygu ve
Düşüncelerini Söyler
|
|||||
3. HAFTA
|
-
|
-
|
-
|
|||||
4. HAFTA
|
-
|
-
|
-
|
Açıklamalar:
* Koyu renkli yazılan sınıf etkinlikleri
uzmanlık gerektirdiğinden okul psikolojik danışmanı tarafından uygulanmalıdır.
Not: Etkinlikler hazırlanırken “Okul
Öncesi Eğitim Rehberlik Programı’nın (2012)” sayfa 13 – 31’deki açıklamalardan
yararlanılması uygun olacaktır.
Mahmut BEKTAŞ
Uzman Psikolojik Danışman
No deposit bonus codes for slots casinos - DrmCD
YanıtlaSilBest No Deposit 제주도 출장마사지 Bonuses For Slots · 1. Jackpot 대전광역 출장샵 City Casino · 2. BetMGM 화성 출장안마 Casino 계룡 출장안마 · 3. Caesars Slots · 4. Golden Nugget Casino · 5. 888casino. 영천 출장샵